ایمن داک

چطور یک شرکت رسانه ای دیجیتال با موفقیت بدون برنامه ریزی کاری ایجاد شد
5 (1)

راه اندازی استارت آپ موفق
امتیاز شما به این محصول چقدر است؟

چطور یک شرکت رسانه ای دیجیتال با موفقیت بدون برنامه ریزی کاری ایجاد شد؟

رئیس: من یک شرکت رسانه ای دیجیتال با موفقیت و بدون برنامه کاری راه اندازی کردم

وقتی با صاحبان مشاغل دیگر صحبت می کنم ، یکی از تفاوتهای برجسته بین شرکتهای ما و دیگران ، نوع شروع کردن ما بود.

من شاید هزار داستان مختلف از افرادی که ایده های شغلی را با همکارانشان تهیه می کنند شنیده ام، طوری که شرکت های خود را با بودجه یا برنامه های تجاری کاملاً توسعه یافته راه اندازی می کنند. اما هیچکدام از این تجربیات شبیه به خود من نیستند.

یک شرکت لوکس در زمینه رسانه ای دیجیتال و راه اندازی استارت آپ موفق

Coveteur ، یک شرکت لوکس رسانه ای دیجیتال ، با جیک روزنبرگ و ارین کلینبرگ به عنوان یک پروژه تازه کار در مورد آشپزخانه های  آپارتمانی در تورنتو راه اندازی شد. در ابتدا هیچ برنامه کاری ، پول و پس اندازی وجود نداشت. تنها چیزی که داشتیم، ایده ای بود که واقعاً به آن اعتقاد داشتیم و تمایل زیادی به راه اندازی شرکت خودمان در آن زمان عصر جدید دیجیتال داشتیم. اما وقتی این سایت با شش پروفایل اصلی – شامل افراد قابل توجه در دنیای مد مانند مونا شارف ، یوجین تانگ ، و جوآنا هیلمن – در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۱ راه اندازی شد ، به دلیل ترافیک  بالا یکباره سقوط کرد. بلافاصله ، شلوغی جانبی ما یک شبه به یک کار تمام وقت تبدیل شد. در طول راه ، ما یک دوره خرابی در مشاغل ، رسانه ها ، جمع آوری صندوق ها و مدیریت داشته ایم. مطمئناً در این راه ما صعود ها و کمبود های زیادی داشتیم ، اما در واقع در آن زمان هیچ دوره یا کلاسی وجود نداشت که بتواند شما را برای داشتن یک تجارت بهتر از آنچه که فقط در خارج از کشور انجام می دهید آماده کند. و من تنها بر اساس تجربیات خود و با چیزی که بلد بودم شروع کردم.

 

راه اندازی استارت آپ موفق

 

ایده Coveteur و راه اندازی استارت آپ موفق

ایده Coveteur حدود یک بعد از ظهر در یک ناهارخوری در تورنتو به وجود آمد. من به تازگی از آنجا به نیویورک رفته ام و به دنبال یک پروژه خلاقانه برای پر کردن وقت اضافی خود به عنوان شغلی که هنوز برآورده نشده بود،بودم. موضوع شروع یک تجارت دیجیتال مطرح شد و به نظر می رسید که یک ایده عالی است ، زیرا هزینه های سنگینی برای در نظر گرفتن آن وجود ندارد. در آن زمان ، به نظر می رسید ظاهر خیابان به سایت های مد بسیار جذاب تمایل دارد. ، بنابراین تصمیم گرفتیم یک قدم جلوتر روند آن را بگیریم و به جایی توجه کنیم که از آن سبک های خیابانی ناشی می شود: یعنی کمد های افراد.

چند ماه اول پس از  راه اندازی سایت ،  تلاش کردیم تا به همان اندازه ای که می توانستیم در سراسر آمریکا تبلیغ کنیم. این بدان معنا بود که سه نفر با یکدیگر در یک هتل در نیویورک به اشتراک می گذارند و Airbnbs را به مدت چند هفته در لس آنجلس اجاره می کنند.

دنیای دیجیتال مرز جدیدی بود و در مورد همه چیز ما در حال یادگیری بودیم. صادقانه بگویم ، من فکر می کنم این اصالت و اشتیاق ما باعث شد تا کاوتور چیزی را که مردم از ابتدا می خواستند بخوانند و بخشی از آن باشند . من واقعاً معتقدم که اگر ما با یک برنامه تجاری محکم برای سایت تنظیم کرده بودیم ، شاید این اتفاقات نمی افتاد.

 

راه اندازی استارت آپ موفق

 

حدود شش ماه بعد ، تصمیم گرفتیم اولین کار ورز خود را استخدام کنیم ، اما اکثر کارها هنوز توسط سه نفر ما اجرا می شد. این سایت همچنین مکانهایی را در اختیار ما قرار داد که حتی تصور نمی کردیم حتی از آنها بازدید کنیم. ما توسط Chanel به پاریس پرواز کردیم تا در نمایشگاه لباسهایشان شرکت کنیم. ما یک روز را در عمارت پلیبوی گذراندیم که در فیلمبرداری هاو هافنر  معرفی شد. و ما با انتشارات نمادینی مانند Elle و Vogue همکاری کردیم.

یک سال پس از ایجاد و راه اندازی استارت آپ موفق

حدود یک سال پس از افتتاح ، به سرمایه گذاران نزدیک شدیم. ما پس از نهایی کردن گروهی از سرمایه گذاران که شامل دریک و پروژه برند تجاری تورنتو بودند ، ۴۵۰ هزار دلار سرمایه کسب کردیم و شروع به گسترش تجارت کردیم. ما توانستیم تعداد کمی از اولین کارمندان خود را در بخش تحریریه استخدام کنیم و تلاشهای تبلیغاتی خود را که منبع اصلی درآمد ما در آن زمان بود ، رشد دهیم. ما امروز جایی نخواهیم بود جز شرکتی متشکل از ۲۵ کارمند که هم اکنون در نیویورک مستقر هستند – بدون آنکه  پول نقد به آن تزریق کنیم ، اما من اکیداً پیشنهاد می کنم که هر مشاغل جدید با توجه به بودجه خارج از خانه کارهای خود را انجام میدهد. به افراد دیگر در زمینه خود که از بودجه خارج کمک هزینه کرده اند ، مطلع شوید و به توصیه های آنها گوش دهید. جمع آوری پول آسان است ، اما موضوعات واقعی و مهمی وجود دارد که باید از آنها مانند ارزیابی خود و هیئت مدیره مطلع شوید. شنیدن تجربیات افراد دیگر در این باره می تواند به شما اطلاع دهد. مهمتر از همه ، برای دید خود در مورد این شرکت به ایده های خود بچسبید و افرادی را پیدا کنید که به آن اعتقاد داشته باشند و خودتان هم به آن باور داشته باشید.

 

راه اندازی استارت آپ موفق

 

سه سال پیش ، ما تصمیم گرفتیم دفتر خود را از تورنتو به نیویورک جابجا کنیم. زمان آن بود که دوباره تجارت را گسترش دهیم و حضور در همان شهر مانند همه مشتری های تبلیغاتی ما و سایر مارک های رسانه ای برای این امر ضروری بود. حرکت به نیویورک همچنین به این معنی بود که ما توانستیم از استخر شگفت انگیز استعدادهای خلاقانه نیویورک استخدام کنیم. وارن وبستر ، جانباز AOL و GOOP ، به سرعت به عنوان مدیرعامل به تیم ما پیوست. از آنجا ، ما با جمع آوری تیم های فروش و سرمقاله ، که توسط کارشناسان صنعت اداره می شد ، شرکت را حتی در مقیاس بیشتر احداث کردیم.

در تورنتو ، آن سه نفر تقریباً همه کارها را از سرمقاله گرفته تا عکاسی و استخدام انجام داده اند. در نیویورک توانستیم متخصصان با تجربه استخدام کنیم تا به ما در رشد و نوآوری کمک کند. داشتن شرکتی با ۲۵ نفر شگفت انگیز است ، اما در بعضی مواقع بسیار پرمخاطره است. شاید برای بعضی ها این تعداد زیادی به نظر نرسد ، اما یادگیری چگونگی مدیریت انتظارات همه و ایجاد محیطی که مردم با افتخار بتوانند در آن کار کنند ، کار سختی ، مربیگری و فداکاری را انجام می دهند.
در حال حاضر ، ما در حال انجام تغییر بزرگ خود هستیم. با تغییر چشم انداز رسانه ای از چاپ به دیجیتال و اجتماعی ، ما نه تنها در سایت خود بلکه در ساختن Coveteur به یک مارک تمام عیار تمرکز می کنیم. این به معنای تعامل بیشتر با مخاطبان ما در زمینه های اجتماعی و آفلاین ، تولید محتوای ویدیویی بیشتر و تولید محصولات مارک Coveteur مانند شمع و کالاهای خانگی است که تازه هفته گذشته به بازار عرضه شده است.

اگر در دبیرستان از من سؤال کرده اید که آیا فکر می کردم صاحب مشاغل خودم باشم ، جواب منفی خواهد بود. من واقعاً اعتقاد دارم دلیل اصلی من امروز با Coveteur در اینجاست زیرا من تازه کار کردم و شروع به انجام آن کردم. اگر دغدغه رفتن به مدرسه شغلی یا یادگیری نحوه تنظیم حسابداری را داشتم ، خودم را از پیشروی و رسیدن به اهدافم باز می داشتم.

منبع : مجله تایم

برچسب‌ها:
ایمن داک

نوشته‌های مرتبط

">

iOS 12 تا حالا روی ۴۷ درصد از گجت‌های اپل نصب شده است
0 (0)

">

ال‌جی هم ساخت یک گوشی تاشو را رسما تایید کرد
2.5 (2)

">

گوشی میان‌رده نوکیا ۷.۱ رسما معرفی شد
5 (1)

">

ال جی V40 ThinQ رسما معرفی شد
0 (0)

1 (1)
">

بی‌مصرف‌ترین قابلیت‌های نرم‌افزاری گوشی‌های قدیمی سامسونگ
1 (1)

مشاهده
0 (0)
">

ساعت هوشمند LG Watch W7 با عقربه‌های مکانیکی معرفی شد
0 (0)

مشاهده

قوانین ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها

0