ایمن داک

دانلود کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ
4.2 (13)

دانلود کتاب خودت را به فنا نده
امتیاز شما به این محصول چقدر است؟

دانلود کتاب خودت را به فنا نده به همراه معرفی کتاب :

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گاهی احساس ­کنید اگر به نقطه­­ٔ پایان زندگی‌تان برسید، دست‌تان خالی است و چیزی از سرگذشت‌تان را به‌خاطر ندارید. به تعبیر آقای جان بیشاپ، انگار زندگی­‌تان را به فنا داده­‌اید! به فنا رفتن زندگی اتفاقی است که می­‌توان گفت، ترس درونی مشترک تمام انسان­‌هاست. اگر شما­ هم دوست دارید خودتان را محک بزنید و ببینید زندگی­‌تان در چه راستایی قرار دارد، می­‌توانید با «کتاب خودت را به فنا نده» سفری کوتاه را تجربه کنید؛ سفری که سِیری در دنیا­ی گذشته­ و چشم­‌انداز آینده شماست. اگر به این دست سفرهای درونی علاقه دارید با معرفی این کتاب جذاب با ما همراه شوید.

 

شناسنامه کتاب خودت را به فنا نده

عنوان: خودت را به فنا نده
نویسنده: گری جان بیشاپ
تعداد صفحات: ۱۳۳

 

>>> خرید نسخه چاپی این کتاب با تخفیف ویژه از دیجی کالا ( کلیک کنید ) <<<

 

درباره کتاب خودت را به فنا نده

« خودت را به فنا نده» کتابی است که با استناد به نظرات جمع­‌آوری شده سعی می­‌کند لزوم حفظ کیفیتِ زندگی را به مخاطب نشان دهد. نویسنده بارها در طی خواندن این کتاب، به نظرات روانشناسان و فیلسوفان به‌ صورت مختصر اشاره می­‌کند و به نوعی با این ترفند بند­ بند ­صحبت­‌هایش اثبات می­‌شود.

یکی از ویژگی‌های بارز کتاب این است که با مخاطب صادق است؛ شعار سر نمی­دهد، ادعا نمی­کند و فقط آنچه را که باور دارد، به مخاطبش معرفی می­‌کند.

جمله­ٔ آغازین کتاب که می­‌گوید: «من از تمامی آسیب­‌دیدگان و درماندگان، مادران مجرد و پدران بی­کار، رویابافان و تازه­‌کاران سپاس‌گزارم. من از خود شما هستم و شما می­‌توانید به موفقیت برسید.» تلاش نویسنده را برای نزدیک‌شدن به مخاطب نشان می­‌دهد.

آنچه نویسنده می‌خواهد بگوید و در سراسر کتاب کاملا مشهود است این نیست که مخاطبش راه صدساله را یک‌شبه طی کند، او فقط راه به فنا رفتن را نشان می‌دهد و بعد مخاطب را در تصمیم گیری آزاد می­‌گذارد.

زبان کتاب گاهی تند است و همان‌طور که خود نویسنده در فصل اول اشاره می­‌کند، بهتر است برای خواندن این کتاب دل نازک نباشید! چرا که به صریح‌­ترین شکل ممکن مسائل را باز می­‌کند و راهی برای انکار و یا توجیه باقی نمی‌­گذارد.

ترتیب مطالب ارائه شده در کتاب به این صورت است که ابتدا نویسنده مخاطب را با گفتگوهای درونی­‌اش آشنا می­‌کند و سپس به او کمک می‌کند تا شکل‌دهی نورون­‌های عصبی مغز را با ادبیات جدیدی بازطراحی کند، در گام بعدی کلیدواژه­‌های جالبی مانند اشتیاق، بی­تابی برای موفقیت، توانایی کارهای سخت، تردید، فکر و عمل، مصمم بودن و پذیرا بودن شما را به پیش می­‌برند.

 

>>> خرید نسخه چاپی این کتاب با تخفیف ویژه از دیجی کالا ( کلیک کنید ) <<<

 

درباره نویسنده کتاب خودت را به فنا نده

 دانلود کتاب خودت را به فنا نده

آقای گری جان بیشاپ، در شهر گلاسگوی اسکاتلند به دنیا آمد و همان‌جا بزرگ شد، پس از آن‌ که به آمریکا مهاجرت کرد، مسیر زندگی خود را در راستای هستی شناسی و پدیده شناسی دنبال کرد. او سال­‌های بسیاری در همین زمینه مطالعه و پژوهش کرد و نهایتا مدیر برنامه­ٔ اصلی یکی از شرکت­‌های بزرگ دنیا در همین راستا شد و به نویسندگی نیز به عنوان راهی برای به اشتراک گذاری دست­‌آوردهایش روی آورد.

پس مطالعات فراوان و بررسی نظریات فیلسوف‌های مشهوری مانند مارتین هایدگر، هانس گئورک، گادامر و ادموند هوسرل، «فلسفه­ٔ محلی» را به عنوان برند شخصی خودش معرفی کرد. یکی از دلایل موفق این نویسنده، زبان روان و بی‌ادعایش در متونی با دیدگاه فلسفی-روانشناسی است. در حال حاضر جان بیشاپ به همراه همسر و سه پسرش در فلوریدا زندگی می­‌کنند.

برای ارتباط با نویسنده­­ٔ «خودت را به فنا نده»، می‌توانید از طریق وب سایت این نویسنده به آدرس www.garyjohnbishop.com با او ارتباط باشید، حفظ ارتباط با مخاطبان در سراسر دنیا، یکی از علاقه‌مندی­‌های آقای جان بیشاپ است.

 

>>> خرید نسخه چاپی این کتاب با تخفیف ویژه از دیجی کالا ( کلیک کنید ) <<<

 

آیا این کتاب برای شماست؟

 

دانلود کتاب خودت را به فنا نده

 

اگر شما هم دوست دارید خودتان و کیفیت زندگی‌­تان را محکی بزنید، دستی به سر و روی روزمرگی­‌تان بکشید و فراتر از حد فعلی پیش بروید. اگر با یک سفر کوتاه با هزینه­ٔ یک روز مطالعه و پذیرایی یک متن جذاب موافق هستید تا چالش­‌های زندگی خود را بررسی کنید، قطعا این کتاب می­‌تواند برای‌تان جذاب و موثر باشد، خصوصا اگر احساس خستگی می­‌کنید، حساب­‌تان را با زندگی نمی­‌دانید و دوست دارید از سردرگمی خارج شوید، به این کتاب اعتماد کنید. چرا که نویسنده­ٔ «دانلود کتاب خودت را به فنا نده» معتقد است که می­‌تواند با زبانی گویا و واضح به مخاطبش بیاموزد که چطور از کیفیت زندگی­ خود مراقبت کند و اوضاع آن را بهبود ببخشد.

بخش‌هایی از کتاب

«تا حالا دقت کرده بودی وقتی کاملا در چیزی غرق می­‌شوی، تمام مشکلات یا خودگویی‌­های ذهنی منفی‌­ات ناپدید می­‌شوند؟ وقتی به طوری کاملا حقیقی و شناختی درگیر انجام فعالیت یا تمرینی می­‌شوی، آن بگومگوهای درونی ساکت و ساکت‌تر می‌­شوند. گلف­‌بازها، تنیسورها، متفکران، بافندگان، موزیسن­‌ها، هنرمندان و دوندگانی که بین ما حضور دارند، دقیقا می­‌دانند که من چه می­‌گویم. ورزشکاران این را «تمرکز خیلی بالا» می­‌نامند، و خبر خوب این است که تو می‌­توانی با «تمرکز خیلی بالا» عملکرد بهتری نیز داشته باشی! وقتی می­‌توانی تمرکزت را روی کاری که در حال انجامش هستی، جمع کنی، سرانجام هوش و آگاهی‌­ات شروع به ایده پردازی می­‌کند. هربار که این کار را انجام دهی، تجربه­‌ای از اعتماد به نفس، و اعتماد­به خود را شکل می­‌دهی. تمام این­‌ها در بلند مدت روی چگونه فکر کردنت، تاثیر خواهد گذاشت.(ص۸۳)»

 

>>> خرید نسخه چاپی این کتاب با تخفیف ویژه از دیجی کالا ( کلیک کنید ) <<<

 

محصول پیشنهادی ایمن داک : کتاب صوتی یک دقیقه به خودت اختصاص بده اثر اسپینسر جانسون

 

 

برچسب‌ها:
ایمن داک

نوشته‌های مرتبط

"> کتاب 1984 اثر جورج اورول

کتاب ۱۹۸۴ اثر جورج اورول : معرفی و خلاصه
2.8 (5)

"> کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی

دانلود PDF فارسی کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی
3.3 (4)

"> کتاب آخرین دختر

معرفی کتاب آخرین دختر
3.6 (20)

"> دانلود رایگان کتاب تختخوابت را مرتب کن

معرفی و دانلود رایگان کتاب تخت‌ خوابت را مرتب کن
3.8 (24)

3.7 (30)
"> کتاب پیشگویی سیلویا براون

کتاب پیشگویی سیلویا براون
3.7 (30)

مشاهده
5 (1)
"> کتاب حرمسرای قذافی

معرفی و نقد کتاب: حرمسرای قذافی
5 (1)

مشاهده

قوانین ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها

0