ایمن داک

درباره ما
0 (0)

ایمن داک در سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه بهترین و معتبر ترین آرشیو مقالات ، فایل های پژوهشی ، اسناد علمی و همچنین اسناد استاندارد های حوزه های مختلف تجاری توسط گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاهی تاسیس شد.

«داک»، کوته‌نوشت «doc» در «documentation» و در زبان فارسی به‌معنای «تکیه‌گاه» و «چوبی است که دیوار و در را بر آن محکم سازند». نام نمادین ایمن داک، « دانش معتبر» است و شعار آن، «به‌ از گنج دانش به گیتی کجاست». مأموریت بنیادین ایمن داک بر پایه اساس‌نامه و برنامه استراتژیک آن؛ پژوهش، مدیریت اطلاعات علم و فناوری، آموزش، همکاری‌های پژوهشی و اطلاع‌رسانی، و پشتیبانی از سیاست‌گذاری علم و فناوری است.

هدف این پایگاه اینترنتی ایجاد بستری مناسب جهت ارائه مقالات، فایل های پژوهشی و علمی با کیفیت بالا در  رشته های مختلف دانشگاهی و پژوهشی می باشد.

فایل های ارائه شده در این پایگاه اینترنتی با فرمت های مختلف PDF، ورد، پاورپوینت و …. می باشد که پس از انتخاب پکیج مورد نظر و انجام مراحل پرداخت بصورت لینک دانلود به شما نمایش داده میشود. شما پس از دانلود فایل مورد نظر می توانید آن را مشاهده و بر روی کامپیوتر و یا گوشی موبایل خود ذخیره نمایید.

مفتخریم تا فایل های تحقیقاتی معتبر شما را در تمامی رشته های آموزشی و پژوهشی در اختیار دیگر افراد قرار دهیم تا آن دسته از افرادی که در گردآوری مطالب با مشکل و محدودیت روبرو هستند، با دانلود این فایل ها مشکل خود را برطرف کنند.
هدف اصلی سایت کمک به پژوهشگرانی است که در بخش ادبیات نظری و پیشینه مطالعاتی تحقیق خود دچار مشکل هستند. به همین جهت از شما عزیزان تقاضا می شود برای بارگذاری فایل تحقیق خود در سایت ابتدا ثبت نام کنید و پس از اخذ مشاوره در این زمینه، نسبت به این امر اقدام کنید. حتماً دقت داشته باشید که فایل هایی که بارگذاری می کنید ارزش و اعتبار علمی داشته باشند و فایلی که فاقد منبع باشد را به هیچ عنوان انتخاب نکنید چرا که سرقت ادبی محسوب می گردد.

0