ایمن داک

قانون جذب چیست و چگونه کار می کند؟
4.3 (4)

قانون جذب
امتیاز شما به این محصول چقدر است؟

 

قانون جذب باوری است که طبق آن با تمرکز بر افکار منفی یا مثبت، مردم می‌توانند تجربه‌های مثبت یا منفی را به زندگی خویش و یکدیگر وارد آورند و آن را تجربه کنند.

در این مقاله در ایمن داک به طور خلاصه نکات اصلی The Secret را خلاصه می کنیم و در ادامع توضیح می دهیم که چرا بسیاری از افراد در ابتدا متوجه می شوند که این توصیه “برای آنها” کار می کند. سپس توضیح خواهیم داد که چگونه این توصیه ، در حالی که شاید احساس کوتاه مدت  باشد ، اما در نهایت باعث طولانی تر شدن در طولانی مدت می شود.

 

راز و ارتباط آن با قانون جذب

“راز” به سادگی “قانون جذب” است. در اصل ، قانون جذب می گوید : آنچه افکار شما را درگیر می کند همان چیزی است که در نهایت در زندگی به دست می آورید. بنابراین ، اگر به  چیزهایی که نمی خواهید در زندگی تان فکر کنید ، فقط چیزهایی را که نمی خواهید بدست می آورید. در مقابل ، اگر به چیزهایی که می خواهید و به آن علاقه دارید در زندگی خود تصور کنید ، پس همه آن ها را  در زندگی خود بدست می آورید. پس این افکار شماست که زندگی شما را رقم می زند.

در حالی که مقالات دیگر برای کمک به شما ، به سختی سعی کرده اند تا توضیح دهند قانون جذب چگونه کار می کند ، ما سعی می کنیم در این مقاله بی وقفه به سراغ توضیح این مسئله بپردازیم. بایرن استدلال می کند که دلیل کار The Secret به این دلیل است که جهان از انرژی ساخته شده است (و همانطور که انیشتین به ما آموخت ، ماده می تواند به انرژی تبدیل شود و برعکس) و تمام انرژی دارای فرکانس است. افکار شما همچنین یک فرکانس را منتشر می کنند بنابراین ، بسامد افکار شما ، خوب یا بد ، با فرکانس سایر “انرژی ها” ، خوب یا بد در جهان تغییر خواهد کرد.

 

قانون جذب

 

اگر فقط نگران بدهی هستید و پول کافی ندارید و به خودتان بارها و بارها می گوئید “من نمی توانم آن را تحمل کنم” ، پس از آن کائنات به همان  گونه پاسخ می دهد و شما همیشه فقیر خواهید بود.

اگر فکر می کنید ثروتمند  و موفق هستید ، جهان به این ارتعاشات پاسخ می دهد و به زودی ثروت و موفقیت مورد نظر خود را برای شما فراهم می کند.

اگر فکر می کنید چاق و ناسالم هستید و هرگز از سلامتی  برخوردار نخواهید بود ، دیگر هرگز لاغر و مناسب نخواهید شد زیرا کائنات همچنان تجربیاتی را به شما ارائه می دهد که شما را چاق و ناسالم می کند.

اگر اعتقاد دارید که شما  زیبا هستید ، جهان به خوبی آن را چذب می کند و زیبایی هر روز صبح درب خانه شما را می زند.

 

چگونه قانون جذب کار می کند؟

قانون جذب در واقع فقط یک نسخه شاداب از یک مفهوم قدیمی روانشناختی به نام “تعصب تأیید” است. تعصب تأیید به خوبی مورد مطالعه قرار گرفته است و محققان برای چندین دهه در مورد آن آگاهی داشته اند. و همچنین فراتر از نظریه “افکار به عنوان ارتعاشات” بیان شده است.

ما به عنوان انسان ، برای همه مواردی که در اطراف ما اتفاق می افتد ، توجه محدودی داریم. بنابراین ، چه متوجه شویم و چه متوجه نشویم (معمولاً اینطور نیست) ، همیشه چیزی را انتخاب می کنیم که به آن توجه می کنیم. “تعصب تأیید” گرایش ذهن انسان به توجه  بیشتر به اشیاء و تجربیاتی است که با افکار و باورهای پیشین آن مطابقت دارد. این کار را به همین دلیل ساده انجام می دهد زیرا از نظر بیولوژیکی اقتصادی و کارآمد است.

 

قانون جذب

 

همه ما میلیون ها بار “تعصب تأیید” را تجربه کرده ایم ، احتمالاً قبلاً هرگز آن را متوجه نشده اید. به عنوان مثال ، شما سالها صرف می کنید اما به این نکته توجه نمی کنید که چه افرادی رانندگی می کنند. اما سپس زمانی که شما به فکر خرید یک اتومبیل  می پردازید ، ناگهان متوجه ساخت و مدل خودروها و همه جزییات آن می شوید. شما به سبک هایی که دوست دارید و ویژگی هایی که اهمیت می دهید توجه می کنید. شما شروع به توجه به این جزئیات می کنید زیرا ، برای اولین بار ، آنها برجسته و مربوط به افکار و خواسته های شما هستند ، در حالی که قبل از اینها نبودند.

 

کتاب راز

کتاب راز ، تلاشی برای بهره‌گیری از “تعصب تأیید” به نفع شخص است. ایده این است که اگر دائماً در مورد خودتان فکرهای مثبت می کنید ، در تجربیات خود متوجه چیزهایی خواهید شد که این عقاید را تأیید می کنند ، بنابراین به آنها کمک می کنند تا به واقعیت تبدیل شوند. از طرف دیگر ، اگر به طور مداوم به احساسات منفی فکر می کنید ، بازخورد منفی در محیط شما برای شما برجسته خواهد شد و بدین ترتیب احساستان بدتر می شود.

 

قانون جذب

 

راز قانون جذب طرفدار این است که افراد هویت شخصی را که مایل به تبدیل شدن به آنها هستند فرض کنند – در واقع اعتقاد دارند که آنها در حال حاضر ثروتمند ، در حال حاضر لاغر و سالم  بودن هستند و در حال حاضر در یک رابطه کامل هستند. در اصل ، راز به شما می گوید تا مدت زمان طولانی که تعصب تأیید طبیعی خود را آغاز می کنید ، به طرز فریبنده ای در مورد خودتان احساس مثبت کنید ، و شما فقط در مواردی از زندگی خود شرکت می کنید که مطابق با این عقاید جدید است.

در نهایت ، قانون جذب می گوید که اگر شما فقط به آنچه می خواهید فکر کنید ، آن را بدست خواهید آورد.

منبع : مارک مانسون

برچسب‌ها:
ایمن داک

نوشته‌های مرتبط

">

ال‌جی هم ساخت یک گوشی تاشو را رسما تایید کرد
2.5 (2)

">

گوشی میان‌رده نوکیا ۷.۱ رسما معرفی شد
5 (1)

">

ال جی V40 ThinQ رسما معرفی شد
0 (0)

">

بی‌مصرف‌ترین قابلیت‌های نرم‌افزاری گوشی‌های قدیمی سامسونگ
1 (1)

0 (0)
">

ساعت هوشمند LG Watch W7 با عقربه‌های مکانیکی معرفی شد
0 (0)

مشاهده
0 (0)
">

نگاهی به ۹ قابلیت جدید آپدیت اکتبر ویندوز ۱۰
0 (0)

مشاهده

قوانین ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها

0