ایمن داک

دانلود کتاب خودت باش دختر از ریچل هالیس
4.6 (13)

کتاب خودت باش دختر
امتیاز شما به این محصول چقدر است؟

دانلود کتاب خودت باش دختر ، کتابی است از ریچل هالیس که برای زنان و دختران نوشته شده است. این کتاب، خوانندگان را تشویق می‌کند که از باورهای محدود و بسته‌ی خود فراتر بروند و دیدگاه قدرتمندتری را بپذیرند که بواسطه‌ی آن، مسئولیت زندگی خود را قبول کرده و بتوانند آنرا تغییر دهند.

کتاب خودت باش دختر ، کتابی است از ریچل هالیس که برای زنان و دختران نوشته شده است و در کتابخوری امروز به آن می‌پردازیم. این کتاب، خوانندگان را تشویق می‌کند که از باورهای محدود و بسته‌ی خود فراتر بروند و دیدگاه قدرتمندتری را بپذیرند که بواسطه‌ی آن، مسئولیت زندگی خود را قبول کرده و بتوانند آنرا تغییر دهند.
همه‌ی ما، با یک‌مُشت دروغ و باورهای نادرست، زندگیِ خود را ساخته‌ایم؛ دروغ‌هایی مثل اینکه توانایی انجام بعضی کارهای غیرممکن را نداریم. به خودتان بیایید، بیدار شوید و با واقعیت‌های زندگی روبرو شوید، که شما مسئول زندگی‌تان هستید و می‌توانید هر کاری که می‌خواهید را انجام دهید.
فراموش نکنید، رفتار دیگران با شما، همانطوری خواهد بود که، به آن‌ها اجازه می‌دهید: محترم یا حقیر.

 

>>> خرید نسخه چاپی این کتاب با تخفیف ویژه از دیجی کالا ( کلیک کنید ) <<<

 

معرفی کتاب خودت باش دختر

 

کتاب خودت باش دختر

ریچل هالیس، سخنران انگیزشی، وبلاگ‌نویس و نویسنده‌ی آمریکایی است. او سال ۱۳۶۲ خورشیدی در ایالت کالیفرنیا متولد شد. اواخر سال ۱۳۹۶ خورشیدی، کتاب تأمل‌برانگیز او با عنوان «خودت باش دختر» بیش از ۴ ماه، در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و توانست در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون نیز، قرار بگیرد. ریچل، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Chic Media است که در زمینه‌ی مسائل حقوقی زنان، فعالیت می‌کند. کتاب خودت باش دختر برای بانوانی نوشته شده که می‌خواهند زندگی خود را تغییر داده و اعتماد به نفس خود را افزایش دهند. کسانی که دوست دارند لایق احترام و محبت باشند حتما این کتاب باارزش را بخوانند. 

 

انتخاب کنید تا شاد باشید

“ریچل” بر این ایده به شدت تاکید می‌کند که ما باید مسئول زندگی‌مان باشیم و مسئولیت شادی و غم آنرا را به عهده بگیریم. او در مورد مردم صحبت می‌کند که به این‌سو و آن‌سو سفر می‌کنند و به دنبال تغییرات هستند. اما می‌گوید، حرکت کردن، تغییری در انسان ایجاد نمی‌کند، بلکه میزانِ خوشحالی و سپاسگزاری شما است که، در شما تغییر ایجاد خواهد کرد. شما باید همواره خوشحال، سپاسگزار و راضی باشید.

 

>>> خرید نسخه چاپی این کتاب با تخفیف ویژه از دیجی کالا ( کلیک کنید ) <<<

 

به خود احترام بگذارید، تا به شما احترام بگذارند

“ریچل” داستان اولین نامزدی‌اش را در کتاب کتاب خودت باش دختر، تعریف می‌کند و اینکه چطور به آن مرد، علاقه‌مند شده‌ است، در حالی که آن مرد، همیشه حق به جانب بوده و ریچل را مورد آزار خود قرار می‌داده است.
ریچل می‌گوید: خیلی ساده بودم. واقعا فکر می‌کردم که آن مرد با نیت ازدواج با من، وارد رابطه شده است؛ تا اینکه برایم روشن شد که، رابطه‌ی ما یک‌طرفه شده است.

ریچل ادامه می‌دهد که: بالاخره به خودم آمدم، با آن مرد تماس گرفتم و به او گفتم که دیگر نمی‌خواهم این رابطه ادامه داشته باشد؛ چرا که رفتار او، سزاوار انسان‌هایی مثل خودش بود. به او گفتم که از زندگی من دور شود، سپس گوشی را قطع کردم. اما بعد از این برخورد جدی، چه اتفاقی افتاد؟ آن مرد برگشت و خواهان ادامه‌ی رابطه با من شد؛ اما اینبار “واقعی‌تر…”

پس، بی‌احترامی‌های مکرری که مردم با شما دارند، دلیلش این است که خودتان اجازه داده‌اید؛ اگر همان مرتبه‌ی اولی که آن مرد، با من بدرفتاری کرد، عکس‌العمل مناسبی نشان می‌دادم، مطمئنا این بدرفتاری، دفعات بعدی، دیگر تکرار نمی‌شد.
ریچل معتقد است که اگر قلب شما هم شکسته شد، می‌توانید ساعت‌ها قدم بزنید و به عشقی که به آن، وابسته شده‌اید بیشتر فکر کنید؛ ادامه‌ی رابطه یا تحقیرشدن.

 

ریچل در کتاب خودت باش دختر می‌گوید: من شخصا با این مساله مخالف هستم که رشد و بلوغ به معنیِ در آغوش گرفتن آسیب‌پذیری‌های عاطفی است، بلکه رسیدن به رشد و بلوغ، به معنیِ شجاعت‌داشتن برای بازگو کردن آسیبی است که، به ما وارد شده است.

 

بیشتر بخوانید : کتاب آخرین دختر

 

هرگز از رویاهای خود دست نکشید

“ریچل” در مورد تمایل برخی از زنان، برای کوچک‌کردن خودشان صحبت می‌کند و اینکه هیچ بلندپروازی برای موفقیت‌های بزرگ، در ذهن‌شان نقش نبسته است.
او می‌گوید: خداوند شما را، به این شکلی که هستید، خلق نکره است؛ بلکه به شما استعدادهای ویژه‌ای داده است تا بتوانید دنیا را تغییر دهید.
اگر شغل خاصی را دوست دارید، به طرف آن بروید و آنرا تجربه کنید. مسئولیت‌های یک زن، صرفا به کنترل خانواده خلاصه نمی‌شود. حفاظت و نگهداری از خانواده، مسئولیت طرفین یک زندگیِ مشترک است.
ریچل در دانلود کتاب خودت باش دختر می‌گوید: چیزی که به او کمک کرد، “مقابله با توهین” بود، اما نه به معنای بی‌ادبیِ متقابل؛ بلکه به این معنا که نباید انتظار داشته باشم، همه‌ی افراد تمام کارهایم را تائید کنند و گاها پیش می‌آید که همه، از کاری که انجام داده‌ام، رضایت نداشته باشند.

 

>>> خرید نسخه چاپی این کتاب با تخفیف ویژه از دیجی کالا ( کلیک کنید ) <<<

 

به خودت دروغ نگو دختر

یست زیر، همه‌ی دروغ‌هایی است که ریچل توصیه می‌کند از آن‌ها فاصله بگیرید:

  • فردا شروع می‌کنم
  • من به اندازه کافی خوب نیستم
  • از تو بهترم
  • عشق به او، برای من کافی است
  • من نمی‌دانم چطور یک مادر باشم
  • من یک مادر خوب نیستم
  • من نیاز دارم که خودم را کوچک‌تر از بقیه ببینم
  • هرگز از این گذشته، خلاص نخواهم شد
  • نمی‌توانم حقیقت را بگویم
  • من به یک قهرمان نیاز دارم

 

بهترین ترجمه کتاب خودت باش دختر

 

کتاب خودت باش دختر

 

نشر کوله‌پشتی کتاب خودت باش دختر را با اجازه ناشر اصلی و با ترجمه خوب هدیه جامعی منتشر کرده است. با توجه به رعایت حق کپی‌رایت، حتما این کتاب را از نشر کوله پشتی بخرید

حرف اصلی کتاب خودت باش دختر

دختر، خودت باش…
“ریچل ” می‌گوید که پیام اصلی “ دانلود کتاب خودت باش دختر ” این است که همه‌ی ما مسئول زندگی خود هستیم و اینکه چه اتفاقی در زندگی ما می‌افتد. برای خودتان احترام قائل باشید؛ چرا که دیگران، همان‌گونه با شما رفتار خواهند کرد که شما با خودتان رفتار می‌کنید.
بیائید از همین فردا شروع کنیم تا بهترینِ خودمان باشیم؛ محترم و دوست‌داشتنی…

بیشتر بخوانید : کتاب شدن از میشل اوباما

  • نسخه چاپی نشر کوله پشتی با تخفیف ویژه از دیجی کالا
برچسب‌ها:
ایمن داک

نوشته‌های مرتبط

"> کتاب 1984 اثر جورج اورول

کتاب ۱۹۸۴ اثر جورج اورول : معرفی و خلاصه
2.8 (5)

"> کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی

دانلود PDF فارسی کتاب تحلیل تکنیکال جان مورفی
3.3 (4)

"> کتاب آخرین دختر

معرفی کتاب آخرین دختر
3.6 (20)

"> دانلود رایگان کتاب تختخوابت را مرتب کن

معرفی و دانلود رایگان کتاب تخت‌ خوابت را مرتب کن
3.8 (24)

3.7 (30)
"> کتاب پیشگویی سیلویا براون

کتاب پیشگویی سیلویا براون
3.7 (30)

مشاهده
5 (1)
"> کتاب حرمسرای قذافی

معرفی و نقد کتاب: حرمسرای قذافی
5 (1)

مشاهده

قوانین ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها

0