ایمن داک

انرژی مثبت : ۸ راه برای ورود انرژی مثبت به خانه شما
5 (1)

انرژی مثبت در خانه
امتیاز شما به این محصول چقدر است؟

 

انرژی مثبت در خانه شما می تواند به طرز چشمگیری بر روحیه شما تأثیر بگذارد. وقتی می بینیم ، می شنویم ، احساس می کنیم ، بو می کنیم و مزه هایی را که دوست داریم مزه می کنیم ، تغذیه می کنیم و هنگامی که با چیزهایی که از نظر زیبایی و شناختی ناراحت کننده هستند یا خاطرات دردناک ایجاد می کنند ، احاطه شده ایم ، احساس بدی می کنیم. بنابراین ، می توان به سادگی با تغییر دادن فضای محیط،  زندگی مثبتی را داشته باشیم .

میلان پرپیوکلینا ، نویسنده کتاب اسرار انرژی  می گوید : “انرژی چیزهای سازمان یافته (لباس ، مبلمان ، اتاق) روشن و سبک است.” “انرژی منفی  درهم و برهم تاریک و سنگین است. اما لازم نیست هوشیارانه از این انرژی آگاه باشید. بیشتر افراد به طور ناخودآگاه از این انرژی استفاده می کنند. هزاران سال است که مردم می دانستند که انرژی منفی  به بیماری متصل است.

اگر شما به دنبال ایجاد انرژی مثبت بیشتر به زندگی خود هستید باید بدانید فقط از طریق محیط اطراف خود  می توانید این روحیه را تقویت کنید ،پس چند تغییر کوچک در اتاق یا آپارتمان شما می تواند بسرعت این مسیر طولانی را طی کند. در اینجا چند روش برای به روزرسانی محل زندگی شما وجود دارد کهکمک می کند انرژی قدیمی و منفی را از خانه خود خارج  و انرژی مثبت را در آن دعوت کنید.

۱- خانه خود را با رنگ دلخواه خود تزیین کنید

مول اندرسون ، نویسنده کتاب Change Your Home ، می گوید : زندگی خود را با رنگ تغییر دهید ، “رنگ یک تأثیرگذار قدرتمند است بطوریکه  وقتی رنگی را می بینیم و آن را دوست نداریم می تواند از نظر جسمی ما را تحت تأثیر قرار دهد.” “ممکن است ناگهان احساس خستگی ، اضطراب یا عصبانیت کنیم. اگرچه ممکن است دلیل آن را نفهمیم ، اما قطعاً یک تاثر منفی شدید می باشد. شاید شما می دانید که از یک رنگ متنفر هستید ، اما متوجه نیستید که این رنگ واقعاً بر اضطراب شما افزوده است و تاثیر منفی بر روی احساسات و روند زندگی شما گذاشته است.”

در طرف مقابل نیز، قرار دادن هنر ، تزئینات و مبلمان که رنگ مورد علاقه یا رنگهای مکمل شما هستند می تواند احساس مثبت شما را حفظ کند.

 

انرژی مثبت در خانه

 

۲- تخت خود را مرتب کن

ممکن است والدین شما وقتی به شما گفته اند این کار را انجام دهید شما اذیت شده باشید ، اما یک تختخواب مرتب واقعا می تواند به شما کمک کند تا احساس آرامش کنید تا روز خود را با انرژی مثبت شروع کنید و شب ها راحت تر به خواب بروید. مربی سلامتی مورین می گوید: “یک محیط سازمان یافته و مرتب حس روز را به وجود می آورد.” “این را امتحان کنید – شما از قدرت آن شگفت زده خواهید شد ، به خصوص وقتی که در روز به اتاق خواب می روید و جذاب و راحت به نظر می رسد.

 

انرژی مثبت در خانه

 

۳- نظافت

عموما مردم تمیزکاری را از  بهار انجام می دهند: پاک کردن چیزهای قدیمی از خانه شما نیز می تواند انرژی قدیمی را پاک کند. برای گرفتن انرژی بیشتر ، Perepyolkina روند زیر را توصیه می کند: “از تمیز کردن کل خانه خود شروع کنید ؛ به هر اینچ از فضا از جمله دیوارها ، سقف ها ، فرش ، درها و پنجره ها توجه کنید. نمک دریا را در اطراف اتاق خواب پهن کنید و بعد از ۲۴ ساعت آن را پاک کنید تا انرژی منفی را جذب کند ، سپس همه خانه را با آواز خواندن ، شادی و موسیقی لذت بخش پر کنید. همه پنجره ها را باز کنید و با دستان خود آن را نظافت کنید و انرژی منفی را از پنجره  خارج کنید . بعد از تمیز کردن خانه ، وقت آن رسیده است تا آن را با موسیقی زیبا ، آهنگ ها ، خنده ها ، چیزهای دوست داشتنی و پارچه های نرم پر کنید.

 

انرژی مثبت در خانه

 

۴- اتاق خواب خود را با چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنید ، پر کنید

Perepyolkina می گوید: اتاق خواب های ما جایی است که ما آسیب پذیرترین کارها را انجام می دهیم ، خواب و رابطه جنسی. بنابراین ، مهم است که احساس امنیت در آنها در حد ممکن باشد. او می گوید: “هر چه تعداد اموال شما در اتاق خواب شما بیشتر باشد ، بهتر است.” چیزی را در زیر رختخواب خود قرار ندهید ؛ اطمینان حاصل کنید که کمد شما فقط پر شده از لباس هایی که نسبت به آن حس خوب دارید و از پوشیدن آن ها احساس لذت می کنید. اتاق خواب خود را با وسایلی تزئین کنید که به شما احساس دفع انرژی های منفی را می دهد. پارچه های نرم ، لطیف و روشن برای تخت خود انتخاب کنید ، همه گوشه های تیز را از بین ببرید ، قبل از خوابیدن با بالش صحبت کنید – به من اعتماد کنید – اموال شما انرژی خوبی را جذب می کند و سپس هنگام خواب آن را با شما به اشتراک می گذارد.

 

انرژی مثبت در خانه

 

۵- از رنگهای روشن استفاده کنید

آیا دلیلی وجود دارد که ما گاهی از کلمه “روشن” به معنی “خوشحال” استفاده می کنیم؟! – رنگهای روشن باعث افزایش خوشبختی ما می شوند. Caleb Backe ، متخصص سلامتی Maple Holistics ، به ایمن داک می گوید: “روشن کردن فضای زندگی شما می تواند تأثیر چشمگیری بر انرژی  شما و خانه شما بگذارد.” “خانه های روشن تر با قرار گرفتن بیشتر در معرض نور طبیعی با وضعیت مثبتتری از سلامت روانی در ارتباط هستند ، در حالی که معمولاً خانه های کم نور به افسردگی  مرتبط هستند. لامپ های بیشتری اضافه کنید ، پرده ها را باز کنید و برای تبدیل و تقویت انرژی مثبت در فضای زندگی خود ، لامپ های روشن تر و قدرتمند تری خریداری کنید.

 

انرژی مثبت در خانه

 

۶- آوردن یک حیوان خانگی – یا گیاهان به خانه و استفاده از آن برای کسب انرژی مثبت

هیچ چیز برای بالا بردن روحیه شما مانند مراقبت از یک موجود دیگر ، حتی اگر فقط یک گیاه باشد وجود ندارد. باک می گوید: “دلیلی وجود دارد که گیاهان خانهُ محبوب ترین هدیه خانه داری است.” “معرفی زندگی تازه ، سبز ، گل ها ، مخزن ماهی یا باغ گیاهان احساس پر انرژی تر و ارگانیکی تری به خانه می بخشد.

 

گیاهان خانگی

 

۷- یک تابلو آرزوها را برای خود درست کنید و از طریق آن انرژی مثبت جذب کنید

تابلوی آرزو ، مجموعه ای از تصاویر و کلمات است که چگونگی پیش بینی آینده شما را نشان می دهد. این کار به شما “یادآوری تصویری از مواردی را که می خواهید در زندگی خود تجلی دهید ، بدست می آورد تا بتوانید یاد بگیرید که حضور داشته باشید را می کند  و به شما انرژی مثبت می دهد.تمام آنچه شما نیاز دارید برخی از مجلات ، قیچی ، چسب ، و بینایی است.

 

تابلوی آرزوها

 

۸- برای کسب انرژی مثبت از جملات مثبت استفاده کنید

راه دیگر برای ایجاد انگیزه در مثبت ماندن ، ترک کردن مطالب  منفی و استفاده ازموارد جملات مثبت الهام بخش است. هنری می گوید: “یادآوری جملات مثبت در اطراف خانه به شما کمک می کند تا روایت های قدیمی را پاک کنید و از روایات جدیدی که به طور ناخودآگاه به آن می چسبند استقبال کنید.”

با این تغییرات در خانه خود احساس مثبت تر می کنید و هر کجا که هستید ، انرژی مثبت را با خود به همراه خواهید داشت.

انرژی مثبت در خانه

 

منبع : سایت باستل

ایمن داک

نوشته‌های مرتبط

"> ویروس کرونا

ویروس کرونا : هر آنچه در مورد خطرات و علائم آن باید بدانید.
5 (1)

">

بهترین و بدترین بریدگی نمایشگر گوشی‌های هوشمند
0 (0)

">

iOS 12 تا حالا روی ۴۷ درصد از گجت‌های اپل نصب شده است
0 (0)

">

ال‌جی هم ساخت یک گوشی تاشو را رسما تایید کرد
2.5 (2)

5 (1)
">

گوشی میان‌رده نوکیا ۷.۱ رسما معرفی شد
5 (1)

مشاهده
0 (0)
">

ال جی V40 ThinQ رسما معرفی شد
0 (0)

مشاهده

قوانین ارسال دیدگاه

دیدگاه‌ها

0